söndag 22 januari 2017

T-shirt Babblarna

Ville testa att göra en babblarna t-shirt till barnbarnet. Jag satte igång att välja ut och försöka skära ut alla babblarna med min silhouette cameo....men oj vilket jobb det var o inte blev dom bra heller.... Alltid var det nåt som saknades när jag skulle rensa bort överflödig heat transfer. Ögonen var då störst problem när jag inte hade så bra bilder att jobba utifrån.
Men nu ger jag mig ialla fall...lilleman gillar den så det räcker för mig :)
Satte en häftig grön limefärg runt hals, arm och midjan..för att den skulle bli full av färger:)
En större t-shirt till en snart 2-årig kille :))

2 kommentarer:

  1. Jösses vilket pillerjobb du har gjort med Cameon, bra jobbat Dessan. Nej dom figurerna känner inte jag igen.
    Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joy: Jo det var en fruktansvärt jobb. Men vad gör man inte för lilla ögonstenen våran:) Cameon har verkligen fått jobba:)) Kramiz

      Radera