fredag 28 mars 2014

Julkorten för -2013

Tänkte att jag skulle spara lite julkort innan dom försvinner i cyberrymden...vad vet man. Inte för att jag längtar till jul när vi snart har sommar:-)) Men tänke att jag skulle lägga in dom så jag har dom kvar:-)

Jag gjorde några supersnabba julkort i julas. Några enstaka som fick känna sig speciellt utvalda, för att just dom fick ett julkort av oss:) Några väldigt enkla men ändå en tanke bakom.
Nu ska dom som inte fick några julkort känna sig mindre värda..så är det inte medningen. Jag hade helt enkelt inte papper till fler kort. Det blev så rensat hos mej bara med dessa kort. Allt..varenda smula av jul liknande små saker gick åt. Eftersom vi inte har någonstans att köpa dessa hobby tillbehör så blev det såhär. Bryt inte ihop för att jag sätter in dessa just nu....:)





Skickar inte så många kort per år. Det blir mest familjen och så som får...o några vänner såklart:-)

Ha det gott till vi ses// D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar