tisdag 25 mars 2014

Örhängen i cernitlera..SAIK

Jag känner nästan för att börja min nya blogg med att visa mina egengjorda cernit lera örhängen. Eftersom jag/vi är Skellefteå AIK fans..så började tanken för mig att gro inför en match. Ni som läser min andra blogg: vardags-glitter , ni har redan sett mina örhängen. 

Jag gjorde dom för ett tag sedan när vi skulle på en match:) Maken hittade på att kopiera AIK loggan på oh-papper...sen kunde jag enkelt klistra fast den på mina örhängen. Ganska stolt kände jag mig när jag på matchen sen kunde visa upp dom. Kan väl säga att jag fick en del kommentarer ...fansen i arenan gillade dom. En del bad att få fota mig:-)...och den bilden har du nedan:-)
Sen fick jag bilden av henne:-)

Kul att du kikar in hos mej// D

2 kommentarer:

  1. Tänkte göra mig ett par örhängen till matchen i Göteborg 3/10 och googlade bilder cernitlera+örhängen, då fick jag fram dina. Underbara säger jag bara!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack papillontok:-) Det var snällt sagt. :)

      Radera