tisdag 25 mars 2014

Mitt första inlägg här:-)

Håller precis på att ordna med denna pyssel bloggen. Som många som bloggar vet:...är att detta är våran dagbok:) Man vet vart man kan söka o man vet vart man har allt samlat:-)) Smart m blogg då. Men det är lite trix med att få till den som jag vill. Ni ser väl när allt börjar rulla på.:)

Jag bestämde mig för att göra en blogg med mina sparade Scrapbooking alster och mitt övriga pyssel här. Allt från Scrapbooking, sömnad, smycken mm.  Jag pysslar med det mesta..dom dagar det går.

Jag har alltid hållit på med pyssel, men visst går det upp o ner med allt det också. Jag kommer att lägga in här det jag gör eftersom. Men inte varje dag, utan när andan faller på:) Ville ha allt samlat på ett ställe, för att själv kunna titta o ha allt kvar.

Vill du också titta, och kanske få lite inspiration av mej som jag får av er andra, så varsågod:-))

Gör ditt avstamp också, då blir jag glad:-) // D

5 kommentarer:

  1. Stamp Stamp Avstamp, gör jag här hos dig min kära väninna.
    Ska bli jättekul att få se vad du gjort och gör.
    Lycka till med ännu en fin blogg.
    Kramizar Yvonné

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha:) Ditt lilla avstamp:-) Vill bara spara det jag gör...innan minnet sviker:-) Kramiz

      Radera
  2. Du har fått till en jättefin text tycker jag, blir lite sugen på att börja ändra i min blogg också!
    Vad heter den?
    Kramiz Yvonné

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en skrivstilsmodell som jag också tycker är ganska fin:) Kram

      Radera
  3. Rose-Marie i Rosvikfredag, 28 mars, 2014

    Vilken trevlig pysselblogg du fixat!!! Grattis ♡

    Skulle man kunna få lite tips av dig i "blogg-startande"???

    SvaraRadera