fredag 2 januari 2015

Rosa Prinsess krona o ett spö.

Det är så roligt när man har en fin maskin som min Silhuette Cameo. Då är det extra kul när man har objekt att göra . För det är väl kul när man får göra söta saker till småttingar. Här fick jag för mig att göra en Princess krona och en stav. Till en liten 1:åring som gärna vill ha nåt på huvudet:)

Naturligtvis blev det till att göra av rosa papper:). Jag gillar rosa så då tyckte jag att det passade bra till denna lilla tösen också. Jag gjorde den så man kunde ändra vidden över huvudet. Men i slutändan ska man nog sätta ett gummiband runt istället. Så kronan sitter ordentligt. Men det får bli denna lilla tösens mamma som får göra det:) Tänk vad jag tycker att det är extra roligt att ge bort det jag själv suttit o gjort. Och i olika färger på arken, limma o glittrat:)  Men jag satte ingen hemgjort stämpel på denna. Den fick bli utan den:) Men mycket glitter fick den ialla fall:))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar