fredag 22 januari 2016

Tröja, kofta och lite tenntråd.

Lite pyssel till: Mitt Pysselglitter :) Har sytt en tröja till maken. Han blev supernöjd. Jag syr i bomulls trikå. Jätte mjukt och fint och väldigt skönt att bära. Sen får min Silhouette Cameo jobba lite också:)
 2 filtar köpte jag på Rustas rea: 15 kr/st. Det blev en jättebillig knytkofta för den pengen. Mudden och bandet hade jag redan hemma.

Har gjort ett litet turkost tennarmband till väninnan. Hon fick en ring i somras, och nu gjorde jag ett litet nätt arbband till henne. :)
Sen sydde jag fast en bling knapp...hon gillar bling bling....som mej. Allt som glittrar är kul:)

2 kommentarer:

  1. Störtskön SAIK tröja- skulle jag också vilja ha. Har en bror i Myckle. Lillemor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Maken är rätt nöjd kan jag säga:)

      Radera