lördag 30 juli 2016

Made by Runi klänningar o t-shirt till maken

Godmorgon alla pysslare som jag själv är :-) Denna första bilden säger lite av sanningen :)
 Har haft lite syabstinens. När vi har haft så varmt och skönt så har symaskinerna fått stå o vila. 
 Men när då suget kommer igång så blev det 2 klänningar...men med lite vila emellan såklart. Jag orkar inte sy i ett 2 st,  eftersom mina axlar o nacke inte vill vara med lika mycket som jag ;-)
2 st men med likadant mönster, men med den svarta lite mjukare i tyget. Kändes ändå som det blev 2 olika klänningar. Mönstret kommer från made by Runi. Och jag gillar det skarpt. På den rosa ser man mer hur figurnära den är . 
https://www.facebook.com/madebyruni/?fref=ts

Och såklart en herr t-shirt till maken :)

2 kommentarer:

  1. Fin modell och roligt mönster på tyget som man blir glad av
    Kramizar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är en fin modell :) jag gillar den. Testa o sy den du också. Kramizar

      Radera