fredag 22 september 2017

Lite hemsytt

Jag har sytt lite då o då nu sista tiden och inte lagt ut nåt här på bloggen. Men en del plagg kommer här :
 Här har jag i alla fall sytt mej en ny tröja. En raglan hood med en twist 😃
 Köpte den blå med ringarna på Ohlssons tyger på rea och det är jäääättteskönt 😄
Använde svart ekologisk trikå på sidorna. Sen kornblå detaljer vid muddarna , runt fickorna, och kornblå skinnbitar till öljetterna vid kragen. Jag gillar lite andra färger i mudd och annat så man bryter av lite.
 Lite dålig och grynig bild men man ser ungefär hur allt sitter på, både tröjan och tightsen.

 Sen har det blivit lite tights också 😃
Här har jag också köpt tyget på Ohlssons tyger. Mjukt och smidigt var detta också.
 Och lite tröjor till barnbarnet och hans kompis 😄💕
Då vet ni vad jag har pysslat med 😄

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar