tisdag 21 november 2017

Batman tröjor till familjen

Lite Batman bara 😂👌
Jag har bestĂ€llt batman tyg i 2 olika sorter för att kunna kombinera ihop en lĂ€cker tröja till barnbarnet. Detta blev första resultatet och en storlek större till lillkillen Ă€n han har idag. 👩
Sen gjorde jag en lite mindre tröja ocksÄ som passade bra nu.
Klippte en batman cape utan att fÄlla kanterna.
Detta testades ocksĂ„ o passade perfekt. Dessutom med en batman mössa som passade bra och gillades av lillemannen 😍
Sydde ett par Sverre Byxor till lilleman ocksÄ...svarta sÄ dom passar till batmantröjorna.

Barnbarnet fick sin dress och...
 SĂ„hĂ€r sĂ„g hood tröjan ut som jag anvĂ€nt till yngsta sonen, mönster frĂ„n Stoff o stil.
Den t-shirt jag gjort till Àldsta sonen var en Sporty stripes.
Mina bĂ„da söner blev jĂ€tteglada över sina tröjor dom fick o som jag sydde till dom, sĂ„ alla skulle vara lika med barnbarnet.😍👍.
 SĂ„ hĂ€r ser Ă€ldsta sonens Sporty stripes t-shirt ut.
Ibland Ă€r lyckan fullĂ€ndad nĂ€r klĂ€derna passar perfekt.💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar