onsdag 27 juni 2018

Lite nytt till barnbarnet

 Ny omlott tröja till barnbarnet som han fick nu när vi hämtade honom för vår gemensamma resa. Nu är han liten killen så jag gjorde den lite större så han kan ha den ett tag. Tyget är från Zicca fabric.
 Han gillar kattbussen skarpt så jag gjorde ett tryck med min silhouette cameo och värmde fast den med min värme press. Han blev superlycklig när jag visade den bakom ryggen på tröjan.
Sydde en ny t-shirt till barnbarnet som skulle följa med oss på en resa till Trolska skogen, där finns drakar o andra väsen. Jag sa att tröjan var för dagen vi skulle dit och på den fanns drakar....han gillar den skarpt och titta mycket på figurerna som fanns på den.
Tröjan han har på bilden har jag sytt förut och byxor i samma tyg. Dom gröna byxorna är nya för dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar