onsdag 14 augusti 2019

Lady boxers

Dessa Lady Boxers har jag testat att sy. Har en kjol som är lite för tunn och genomskinlig så jag provade sy den mindre modellen med kortare ben. Så där jättehäftiga är dom ju inte när man tittar såhär...men väldigt sköna och fina är dom ändå.

 Klippte isär bitarna och lade dom emot varandra så jag såg att det blev rätt.
 Dessa boxers ska vara lägre framtill
 Nu ska jag då börja med det gula tyget med vita prickarna.

 Lite bilder hur man gör .....



Färdigt resultat med resårspets runt ben och i midjan.
Nästa par ska jag bara ha resåren i midjan och bara lägga upp dom nertill.

Sydde denna boxerbyxan att ha under kjolen som var lite genomskinlig 😄Ska testa att sy ett par bikinitrosor också som jag kanske kan ha till denna kjolen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar