tisdag 17 september 2019

Leopard mm

 Nya tröjor stod på agendan för det första hade jag inget i grått...så då tog jag fram tyget från #Ziccafabric och sydde mej en Big Tee
 Grå baksida blev det för det passade bra till mina tights som hänger under tröjan.

Avslutar inlägget med en Leopard tröja som jag sytt till mej och lilla barnbarnet. Min tröja är mönstret "Every day dress" omgjord till tröja.
Myyry från PaaPii´s blev lillans tröjmönster.

Såhär blev resultatet😄👌och lillan blev så jätteglad när hon fick en tröja likadan som mig hennes farmor😍Det var så roligt att se så det värmde i mitt hjärta...lilla sötnosen💖

2 kommentarer:

  1. Nu har jag försökt skriva kommentar flera gånger o det försvinner hmm Ett till försök och Ni två kommer bli så fina tillsammans, läckert med leopard till A också hihihi
    Kramizar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vad det strular för dej med kommentarer...så trist :( Kul att det funkade till slut :-)) Jo jag hoppas att tröjan passade till lillan...men jag har symaskinen med mig nästa gång vi åker dit då kan jag fixa till den om den skulle vara för stor eller för lång :) Kramizar

      Radera