tisdag 1 oktober 2019

Lite byxor till lillan

 Testade att sy en ny byxmodell som heter Hose Lilo från Makerist till lillan. Då är det bra att jag har en del tyger kvar hemma som jag testar att sy av för att se om modellen passar.
Det var en bra modell det här som man kan göra lite som man vill med fickor. Det var en bra byxa med fickan där på sidan tyckte hon...där kan man stoppa ner saker om man vill.😄Kanske vaselinburken ryms ? 😊Har sytt i stl 98 på dessa byxor , hon fyller 2 år i November.
Sydde ett par till i lite stretchig modell som typ jeans, men med en liten rosa detalj i fickan och i sömmar...rosa.
Dessa är väldigt mjuka och lite tjockare så hon gillade dom direkt märktes det😄💞

2 kommentarer:

  1. Fin kombo med tyget, avig-rät sida kanske? Återigen, en jättefin bild på er två leopardtjejer.
    Imorn hoppas jag få tillfälle att titta in i en tygbutik i Lubeck. Abstinensen börjar bli svår hahaha
    Kramizar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp du har så rätt tyget går att ha på båda sidorna. Den bilden blir jag så glad av när jag vet hur glad hon blev att ha en likadan leopard som mej💞 Kan verkligen tänka mig att du har abstinens nu det brukar jag också ha under semestern . Kramiz

      Radera