tisdag 28 november 2023

Ny vägglampa i sovrummet av fruktskålen

Jag tyckte att vi hade det så mörkt i sovrummet bakom sänggaveln, och kom på att jag sparat fruktskålen vi köpt för jättelängesedan på Ikea. Så en tur ner till förrådet och sen börja arbetet 😄
Ja arbetet blev att borra ett hål och måla på den lite för min gubbe, eftersom det var lit nött i kanterna. Eftersom vi har betongväggar så var det lite svårt att hitta på nåt som skulle bli bra. 
Sen kunde vi hänga upp den och det blev precis som jag ville ha det, lite lagom mysigt i sovrummet.

6 kommentarer:

  1. Så bra det blev med lampan av en fruktskål. Du är också duktig på att sy och sticka.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jovisst blev det ;-) Ibland tager man vad man haver. Men tack fina du. Det är du också fina du. Kram

      Radera
  2. Det blev väldigt fint med den på väggen och ett fint mönster också. Kramizar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det räckte med att få in ett litet ljus i det mörka rummet. Kramizar

      Radera
  3. Vad du är duktig och påhittig, Kära Vän❤️// Carina C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag gillar att hitta på saker som fungerar förhoppningsvis :)

      Radera