måndag 29 januari 2024

Hood med twist


Har gjort en hood med Twist, av Made by Runi till mej själv
Lite mörka och gryniga bilder men man ser ändå hur den blev till slut. Sen tycker jag att den är finare i verkligheten än på bilden 😉 Började med denna som jag hade tyg hemma o som jag köpt av
Superdålig bild 😏 tror min mobil håller på att ge upp.

Gjorde lite annars i kragen eftersom jag tog 2 olika tyger.

 
Hittade den här bilden på tröjan som jag gjort för länge sedan, så jag tänkte att jag skulle göra en likadan igen, men det strulade lite för mig men jag fick ihop den till slut som ni ser ovan.

Så då tänkte jag att skam den som ger sig, så jag gjorde en till 😅😆och den gick bättre att göra.
På denna satte jag ihop alla delar och inte gjorde olika färger vid sidorna som dom förra. Jag gillar detta tyget som jag beställt av Solstrålen min via FB och det är öglad jogging och superskön. Finns inte bättre än hemsytt😘

Gjorde även en liten variant till barnbarnet som fyller 3 år. Hon såg min tröja hänga på en galge och skrek nästan rakt ut av lycka när hon såg den😍 så jag sydde en till henne också😆👍 det kommer i nästa inlägg.

2 kommentarer:

  1. Det är så fina färger turkos och brun, blev jättefin. Kramizar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo dom är jättesköna mina nya tröjor. Kramiz

      Radera