onsdag 2 juli 2014

Tenn armband m glitter knapp:)

I går gjorde jag mig ett till tennarmband:-) Jag börjar få kläm på hur man gör nu:) Träning träning:) Sen hade jag gjort ett mindre sen tidigare. Ett lite smalare som min pappa fick. Han blev jätteglad över det. Jag tycker att det är kul att modet har kommit tillbaka till tenntrådsarmbanden igen.
 När jag var på Öjeby marknaden i helgen. Hittade jag en så fin knapp som blänkte i olika färger. Jag som gillar allt som glittrar..självklart var jag tvungen att sätta en sån knapp på mitt armband:)
 Denna gången blev det ett lite brunare armband jag gjorde. Glitter knappen blev som pricken över i:et:) Synd att det inte syns hur den skiftar i färg. Beroende på hur man rör den o i vilket ljus.
Känns lite speciellt också att man gjort det själv också. Detta är mitt 6:e som jag gjort.

2 kommentarer:

  1. Rose-Marie i Rosvikfredag, 04 juli, 2014

    Jättefint armband Dessan!!! Visst är det kul att tillverka tenntrådsarmband! ♡

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack:) kära vän. Jo det är jättekul när man börjar få kläm på det. Kul att ha det man gjort själv. :)

      Radera