onsdag 25 november 2015

Lite sydda mössor + tryck på

Jag sydde ett gäng med mössor för några veckor sedan. Dessa mössor fick en ny ägare. Bl.a en Olaf snow mössa hade jag sytt o gett bort. Jag är barnsligt förtjust i Olaf...så därför sydde jag mig en egen mössa som är så mjuk o jag trivs i:)
Detta är Olaf...för dom som inte visste:)

Jag hade färdiga köpta mössor hemmavid. Därför tog jag o tryckte lite reflex tryck till våra vänner.
Mössorna uppskattades. Och det var roligt. Nu är dom säkra o syns i trafiken när det är så mörkt.

2 kommentarer:

  1. Toppen fina mysiga mössor.
    Gissa om det kliar i mina fingrar efter dessa månaders frånvaro hihi
    Kramizar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan tänka mig det. Nu stänger du väl in dej i ditt pysselrum när du kommer hem:-)) Kramiz

      Radera