torsdag 1 oktober 2020

Lite nya dregglisar.

 Nu var det lite dregglisjobb 😍Det Ă€r bra nĂ€r man har smĂ„ tygstumpar över som passade.


Hade lite skrotbitar sĂ„ jag gjorde en mall först innan jag skulle klippa i fintyget 😁

Nu hade jag koll hur man skulle göra med dessa bitar sĂ„ nu kunde jag börja med dom riktiga . 

Det var kul att göra lite finare dregglisar Àn vad jag brukat göra förut.


En bak och en framsida ....och vill man sÄ kunde man göra en annan fÀrg pÄ tyget och sÀtta lite spets kanske för att göra dom lite finare Àn vanligt.


Hade lite tyg kvar utav detta rutiga svartvita tyget ocksĂ„. Kul att dekorera dom lite ocksĂ„.😍
En med gammelrosa tyg och en liten hjort/enhörning eller vad man ska sĂ€ga att det Ă€r 😉

Vinrött och lila med en liten etikett fram
Nu Ă€r Ă€ven tryckknapparna klara och satt pĂ„ plats. 




Nu hoppas jag att lilla barnbarnet kommer att bli fin i dessa dregglisar sytt av farmor💖💖💖💖💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar