måndag 3 maj 2021

Lite pokemontröjor/klänningar till 3 barnbarn

Tänkte att jag skulle överraska dom 3 barnbarnen vi har med att sy ett plagg åt dom var med pokemonbollen på framsidan 😄T-shirt blir till vår 6-åriga kille,  klänningen/top i mitten blir till vår 3,5 åriga tjej och sist blir klänningen till vårt yngsta tjej 3 månader....alla 3 barnbarn kommer att vara lika i kläderna nu och i #Farmorsytt.

Här är det bara början och plaggen är inte ihopsydda utan bara förberett med trycken fram.

Kul var det att kunna göra likadana kläder till 3 kusiner💝💝💝
Storlek 122, 104 och 68

Mönster: t-shirt Bike and Stripes från Ottobre 3/2015 i stl 122
Mix´n Match från Omgbananas i stl 104
o lilla klänningen är också fr Mix´n Match Omgbananas stl 68


Gjorde trycket med hjälp av min silhouette cameo och heat transfer som jag välmde fast på framsidan. Värme transfern har jag köpt via m:ost creative

Här ligger alla 3 plaggen klara: T-shirt, klänningströja o liten klänning som lämnades den 1 maj när äldsta fyllde 6 år.

Nu håller jag tummar o tår att barnen gillar det jag sytt åt dom i present 💝#Farmorsytt.

Alla 3 passade jättebra 💝💝💝



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar