lördag 26 maj 2018

Sporty Stripes till mannen.

Min man blir så glad när jag syr till honom. Han gillar längden och forman på tröjorna. Sen kanske han inte alltid håller med om alla tygval jag gjort😂Kanske lite för tuffa val ibland som den sista jag gjort här.
Sporty Stripes till maken.
Lite manliga t-shirts 😊
 Sen sydde jag en liten mer galen Sporty stripes. Visst säger man..-Mer färg till folket 😃 Och här har vi en tröja med mycket färg och bilar ...Jag tycker gott att man kan använda såna tyger också.
 Jag tyckte att det blev en fin färgklick.
När jag syr vill jag att det sa vara en tröja med färg och en tröja som sticker ut när jag syr. Det är det bästa att ingen har exakt likadan som den jag gjort 😄

2 kommentarer:

  1. Kan hålla med, att det är ingen annan som har en likadan som Kjell har😄
    Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är det bästa med hemsytt :-) Kramiz

      Radera