söndag 21 oktober 2018

APS och pimpad dramat o en kofta

Jag sydde mig en APS innan jag åkte till sy-mässan i Umeå för några helger sedan. Denna ser inte ut mycket för världen när den hänger här men den är superskön att ha på.
Såhär ser den ut på.😄👌
När jag sen kom hem var jag så glad över hela besöket och alla sy-tokar man träffar, så jag pimpade min dramat klar till nästa gång jag får gå och handla tyg 😍Texten skar jag ut på min Silhouette Cameo och värmde försiktigt fast texten.

Har även sytt en öppen kofta med huva men jag har visst bara baksidan kvar i bild 😆
Jag gillar ju tyget av Zicca fabric och denna är då blå istället för den rosa klänningen👌

2 kommentarer:

  1. Fin klänning i ett härligt mjukt tyg, trycket på dramaten är väldigt mitt i prick hahaha
    Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla :) Dramaten blev klockren...kul att ha en sytoka dramat när man shoppar mer tyg :-)) Kramiz

      Radera