söndag 7 oktober 2018

Knytblus // Kofta med huva

 Jag testade att sy mig en knutblus i ett skönt tyg i Jersey från Ohlssons tygers rea. Sen måste jag säga att den blev en av mina fina sköna mjuka blusar jag har😄👌Knytblusen är från Ottobre 5/2015
Sen hade jag laddat hem ett koftmönster från Makerist Basic Cardigan eBook som jag också gillade skarpt när jag såg det. Nu testade jag att sy i ett lite tjockare tyg jag hade...lite ullkänsla. Den trivs jag också jättebra i för att den kändes mer som en jacka när den blev lite tjockare.
Jag gillar att kunna sy upp kläder i rea tyger och sen kanske sy i dom fina tygerna jag har. Men nu gillade jag detta trots det var på REA 😂👍

2 kommentarer:

  1. Blusen ser så fin ut och jackan vet jag är jättfin då jag fick se den när vi var uppe hos er.
    Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blusen är nog den skönaste av alla blusar. ☺️Jo du såg ju koftan o provade den. Du får sy en egen du också 😉Kramiz

      Radera