lördag 27 juli 2019

Nysytt till lillan och till mej

 Jag hade beställt detta fina tyg för att göra en tröja till mej själv...men då det blev tyg över så gjorde jag en klänning till lilla barnbarnet också😍
Här har jag bara sytt ihop delarna och hänger till sig lite till jag fortsätter .
När jag gjort klänningen så sa min son att han önskade att jag kunde sy ett par tights också till klänningen...oj vad glad jag blir när dom frågar och önskar vad dom vill ha uppsytt så då blev det ett par i en helt annan färg men från samma tyg.
Jag sa till henne som är 1 år och 7 månader....att ställa sig bredvid blomman så jag kunde fota henne....och snällt ställde hon sig där...men blomman blev snabbt jätteintressant😄💓

Byxan fick lite luftballonger bak på rumpan .
 Min tröja blev förresten såhär när den blev klar.😘

Nu är vi rätt lika jag och barnbarnet 😍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar