söndag 21 april 2024

Lite mer brandman Sam.

 Eftersom barnbarnet gillar brandman Sam som jag berättat om så sydde jag en tröja till henne och en till hennes kompis som också gillar Sam av tyget som blev kvar av klänningen jag sydde tidigare

När det blir en bit kvar så vill jag sy upp det också istället för att det ska ligga och skräpa i mina tyglådor😆 framsidan blev Sam och baksidan blev gult till barnbarnet. Sen fick hon lite vingar på axlarna. Mönstret är Ester & Ebbe Threads by Caroline.

Sen fick kompisen Sam både bak o framstycke och gula armar istället.

2 kommentarer:

  1. Jättefina tröjor och gulligt av dig att sy till hennes kompis också

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina sis. Han är ju en sån stor fan av brandman sam han också :-) Såklart dom skulle ha varsin tröja.

      Radera