lördag 15 november 2014

Födelsedags kort

Ett nytt gratulationskort som är gjort med Silhuette cameons hjälp :) Denna gången var det nästa söta väninna som fick ett grattis kort...i grönt. Detta är fransidan.
 Ramen är utskriven på silhuetten..ballonger och dinglande snören:). Alltså blev detta inne i kortet.
 Inne i kortet satte jag en ängel...som jubilaren gillar :)
 Och på baksidan min egna personliga stämpel.

Så här såg det ut när jag skar ut det på min maskin..
Tittar man närmare ser man så fint det blev.Tänk ändå vad tekniken är bra..och går går framåt....
...sen är det bara att ta loss arket från skärmattan...så inget går sönder.
Och man har snart ett kort att ge bort till någon:)

1 kommentar:

  1. Fint kort du gjort, jag gillar också ballongerna.
    Visst är det lite piller med snörena, att få dom hela hahaha
    Kramiz

    SvaraRadera