torsdag 13 november 2014

Tri-shutter kort

Min kära väninna fick detta kortet med posten ...till hennes födelsedag:))
Hon är stor fantast av rosa. Så det fick bli ett rosa kort. Inte så stort...utan det blir stort när man fäller ut  det istället:) Kortet jag gjorde är ett: Tri-shutter modell kort:))

 Det är svårt att göra nåt stort...när man ska skicka med posten. Man hoppas alltid att blommor o blad sitter kvar när det anländer till gratulanten...som ska få kortet:) och bli uppvaktad.
På baksidan satte jag min egna stämpel på...som vanligt :))
Så här ser det ut när man använder Silhouette cameon till hjälp. Lite fusk..men bra blir det med fint utskurna bokstäver som man kan använda o göra kortet lyxigare:) När allt är klart utskuret..är det bara att försiktigt trycka ut bokstäverna som man vill använda...som jag gjorde. Sen på med lite bling bling glitter också:)

2 kommentarer:

  1. Tack Tack nu står även det kortet på hyllan och skimrar hihi
    Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jasså du :) glitter passar dej :) kramiz

      Radera