onsdag 23 mars 2016

Sortera tvätten

Sonen ville att jag skulle fixa några lappar för deras tvätt, som dom vill sortera i kulört och vittvätt. Dessa lappar ska finnas också så deras son så småningom lär sig hur och vart man lägger sin smutstvätt :) Men det får nog gå några år till för det :) Men sonen och flickvännen blev jättenöjda:)
 Tryckte texten med min silhouette cameo på en bit tygvaxduk och värmde fast ht med min varm press. Sen sydde jag en kant med min coverstitch symaskin.
Nu går det lätt som en plätt att sortera tvätt :)

3 kommentarer:

  1. Det blir svårt att göra fel med dessa bilder, smart.
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Det blir svårt att göra fel med dessa bilder, smart.
    Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sonen beställer och mamma fixar :-)) Kramiz

      Radera