lördag 2 december 2017

Hide away o T-shirt


Helsvart på baksidan.
Nu har jag sytt det sista från mitt batman tyg 😊Det blev en hel del plagg på 2 meter tyg 😂
Sydde till sist nu då av detta tyget en Hide away till mej själv. Mönstret finns i sytidningen: Ottobre 2/2017
Gjorde en huva med virkad bomullsspets i framkanten på den och gul insida. Jag har någon typ av förkärlek till huvor 😃
Det är en skön modell detta med fickor infällda som man nästan inte ser😉 Ett mysplagg med  mudd längst ner. Detta ska föreställa en munkjacka men jag gör den som klänning👌😄.Inte dom bästa bilderna dock, med dåligt ljus just när jag fotade dessa bilder.
Gjorde en t-shirt av det som var kvar till maken också😝. Nu har mina söner, barnbarnet , jag och maken nåt med batman 👌 Det var ett fint tyg med bra kvalitet i, sen är det rätt kombination till vårt hockeylag: Skellefteå AIK i svart och gult 💛❤.

1 kommentar:

  1. Riktigt bra gjort att få ut såå många plagg av 2 meter tyg Fina plagg har du också gjort, snygg klänning
    Kramizar

    SvaraRadera