onsdag 9 januari 2019

Sockar sockar sockar :)

 Nu har mina stuvbitar som jag haft liggande blivit sockar som jag sytt.
 Sockar har jag inte sytt förut...och det är rätt så beroendeframkallande att sy fler och olika sorter.
 När man sytt ihop delarna ser dom inte ut mycket för världen heller 😄
speciellt inte denna korta modellen.

 Men när mudden syddes fast så blev det mycket bättre och riktigt sköna sockar att ha på sej.
 Batman forever !! 😂
 Just nu sitter jag med en opererad fot och testar den vänstra sockan som jag blev nöjd med och kommer att spara till jag kan ha båda 2 på mig samtidigt utan denna skon.

 Let´s go heter sockan och det är från Sewingheartdesign som mönstret kommer.
Här testade jag den lite längre eller högre modellen och sydde bara en smal fåll upptill. Den blev jag också nöjd med.
När jag nu sytt ett gäng ytterligare så behöver jag inte köpa fler utan bara sy när det fattas någon socka vid nåt speciellt tillfälle också.😄👏
Det är bra att kunna sy upp av alla stumpar man har liggandes 😆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar