lördag 8 juni 2019

Barnbarnet gillar pyjamashjältarna

Vårat lilla barnbarn har fyllt 4 år för ett tag sedan och han gillar bara pyjamashjältarna och Blixten mc queen. Så då bestämde jag och min man att jag skulle kanske sy lite kläder av pyjamashjältartyg till honom....och det har jag gjort.
Ett linne
En T-shirt
Beställt kalsongresår till barn och sytt kalsonger.

Sen sydde jag lite andra kalsonger också😍 .
Dessutom gjorde hans farfar en pyjamashjältetårta till hans kalas....här är han rätt nöjd med sin tårta och sin nya hemsydda t-shirt jag gjort till honom.
Allt passade perfekt! 😍Och att han dessutom gillade vår present Mac från Disney cars bilar så blev det en superbra dag.

När han provat allt och var jättenöjd så sa han :-Farmor... farmor kan du sy ett par byxor och ett par sockar också i pyjamashjältetyget?! Då smälter man och självklart ska jag göra det 💕Så i efterhand blev det ett par sockar och ett par shorts istället för långbyxor nu till sommaren.

Supernöjd är lilla barnbarnet, och han sa :-Tack snälla farmor för att du sytt så fina sockar och kläder till mej💗Sötnosen som fyllt 4 år. Åhh så fin han är och smälta farmors hjärta det kan han 😍

1 kommentar:

  1. Hahaha vilka roliga figurer på kläderna. Förstår att han gillar dina plagg du syr hihihi
    Kramizar

    SvaraRadera