lördag 27 maj 2023

Lite till husvagnen som jag gjort

Lite pyssel till husvagnen ocksĂ„ har jag gjort😁

Jag ville ha en ny skÀrm till sÀngbordet sÄ jag började snurra lite makramegarn som jag hade med mig.
Det blev ÀndÄ ganska bra nÀr man tar vad man har.


En drömfĂ„ngare Ă€r vĂ€l ocksĂ„ nĂ„t man behöver ha ?😂 SĂ„ jag gjorde en sĂ„n ocksĂ„ eftersom jag hade alla prismor frĂ„n en avdankad lampa . FjĂ€drarna var det enda jag inte hade sĂ„ dom köpte jag pĂ„ Panduro.
Sen behövs det ju alltid nÄt att ha mössor och vantar i garderoben i. Perfekt nÀr man har ett tyg liggandes som man kan anvÀnda o sy en förvaring av.


Sedan har jag klĂ€tt om gavlarna till sĂ€ngarna i husvagnen. Gillade inte den blĂ„ fĂ€rgen som fanns i vagnen men nu kĂ€nns det genast bĂ€ttre.😁👌

FrÄn blÄtt till beige som Àr samma tyg fast dubbelvikt, tyget har jag anvÀnt till gardinerna vid rundsoffan.
Sedan hade jag tyg över frÄn överkasten som jag kortat av
Jag blev nöjd att det blĂ„ försvann och blev bĂ€ttre nu nĂ€r det blev match till överkasten. 
Mycket bĂ€ttre tycker jag att det blev👌

2 kommentarer:

  1. HĂ„ller med att det blev finare med Beige đŸ˜„đŸ€—đŸ€—Kramizar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst Àr det sÄ Sis :) att till o med Beige kan bli finare :)) Kramizar

      Radera