tisdag 5 mars 2024

Jazzbyxa och magtröja

Tur att man har bibliotek att gå till och låna sömnadsböcker när barnbarnen önskar nytt av farmor 💞
6-åriga barnbarnet som önskade sig Jazzbyxor av farmor 😍 Såklart försöker jag att få ihop en dress som passar ihop också. Hade tygerna liggande hemma så jag hoppades att hon gillade min matchning.

Tröjan och byxan  är sydd från boken Jubeldröm o balubasöm -2021.


Och visst gillade hon kläderna och den sk magtröjan som hon också gillade. Jag förlängde lite bara med svart tyg för att jag tycker att hon är för ung för att ha magen framme redan 😅 Svamptyget till tröjan äär öglad jogging och köpt hos #solstrålenmin via FB.

Svårt att få en bra bild på barnbarnet som inte kunde stå still för att hon var så glad över kläderna 💙
#Älskarminabarnbarn
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar