lördag 21 juni 2014

3 st höga klackar

När jag gjorde min mammas mors dags sko...gjorde jag 2 till skor..när jag ändå höll på. :-)
 Jag fick ett block 30x30 ark av sonen G, när jag fyllde år. Jättefina Tilda,"The corner shop" Paper pad. Det som är så bra med dessa...är att dom är dubbel sidiga...praktiskt när man gör skor:-))
 Den rosa längst till höger är min mammas...dom 2 närmast är av samma ark..men olika blommor på..en lite enklare. Det sparsamma är också fint tycker jag:-)



 Olika färger på vrist bandet, och olika blommor. Annars är allt lika:-)


Dom är roliga att göra dessa höga klackar:) Lätta och snabba att göra,och kanske ta med till någon vän.

Lägger ut mallen till skon här igen..  högklackade skon:-) 

Jag kopierade och ändrade och förstorade innan jag blev nöjd vilken storlek jag vill göra. 
Så ni får testa er fram. Lycka till

Kul att ni kikade in// D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar