lördag 28 juni 2014

Kort för present kort.

Gjorde ett enkelt kort för presentkort eller pengar. Fick tipset av min bloggvän: Joy. Så därför tänkte jag testa hur jag själv skulle få till ett sånt kort:-) Detta blev ett manligt kort. Lite mer sparsamt:)
 Gjorde ett hål i framsidan. Pyntade det som jag ville skulle vara framtill. Som en fågelholk.  Lite blommor, blad och 2 st tags som jag tryckt ut med min punch. Plus ett foto på insidan, som man kan se genom hålets framsida:)

  
 Stämplade en söt stämpeltext som jag nyss köpt.:) Sen kan man själv skriva en egen grattis hälsning under den stämplade texten. Presentkortet lades in här på insidan.
Baksidan satte jag en liten stump självhäftande kardborre band, för att hålla kortet stängt. Och även min egna stämpel med mitt namn:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar