måndag 2 juni 2014

Golf bag...i papper:-)

Våran gode vän fyllde år. Och jag ville göra nåt annorlund till honom:) Eftersom han gillar att spela golf, så fick jag idén om att fixa en golf bag till honom. Min kära make åkte iväg till vår golf shop och inhandlade lite golfbollar och några pegs:-)



På toppen av locket på golfbagen...satte jag blommor och blad, och en charm "live, laugh, love".
 Locket kan man plocka av ...o där i ligger golfbollarna o väntar på att få komma ut på golfbanan:-))
I botten satte jag min personliga stämpel och klistrade in en kopierad bild av en golf bil:-) Så nu kankse ni också vill testa att göra en likadan. Pappret jag köpte, var full med golfspelare på en sida och en stor golfare på andra sidan, som jag använde till framsidan av golfbagen:-))

2 kommentarer:

  1. Golfbagen är såå fin och har sin plats tillsammans med de andra sakerna du gjort till oss hihihi
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Bara älskar såna här kreativa, roliga och unika grejor!!! Suveränt!

    SvaraRadera