torsdag 12 juni 2014

Plånboks kort i brunt.


Jag har gjort ett plånboks kort till min pappa nu när han fyller år. I Bruna nyanser och med lite charms som hänger vid blomman. Min pappa har alltid gillat verktyg och har alltid gjort allt som behövdes göras hemmavid. Därför passade det så bra till honom:)




Skrev ut lite bingobickor också. För jag tänkte att han skulle få åka och spela lite..med mamma:))

Skriv ut Bingobrickorna här. Dom får du förminska om det behövs. Dessa är 7x8 cm. Jag förminskade till 75 %. Det passade bättre för mitt kort.

2 kommentarer:

  1. Fin plånbok till din far har du gjort.
    Oj vad jag har försökt att få till en rund text, så som du har gjort med månaderna. Har inte lyckats med det, kanske att jag behöver mer tålamod eller PiteåSupport hihihi?
    Kramiz och hälsa och Gratta far din

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joy: men tack snälla:) oj! Hittade på nätet. Ska se om jag hittar den..hör av mig då:) Geattishälsningen är skickad:) Kramiz

      Radera