onsdag 28 maj 2014

Mitt första Pyramidkort, i blått o rosa

När vi var hos våra vänner o hälsade på. Ville jag göra nåt som minne från oss till dom. Mitt allra första pyramidkort i lite turkos o rosa..blev en gåva till våra fina vänner:-)

 Jag älskar verkligen min nya Martha Stewart punch...denna kvisten man kan trycka i olika färger:-))

 Om ni tittar noga till vänster, så ser ni örhängena med garn nystan:-) till lilla handarbeterskan:-))

 Här hängde jag en bild på en båt..på en liten tag, och en fisk till storfiskaren. Sen en "Friend" charm:-)
 Till frun i huset hängde jag en liten "skyddsängel". Vi gillar båda änglar...och hon fick en egen ängel.

En mycket enkel insida..med bara stämplar:)

Detta är locket på pyramidboxen...som håller ihop alltihopa:)

Kul att du kikade in hos mej// D

2 kommentarer:

  1. Vilket fin pyramid du gjort.
    Jag måste också sätta igång med pyramiden när vi kommit hem!
    Kran

    SvaraRadera