tisdag 20 maj 2014

Sonen o flickvän 10 år

Ville göra ett annorlunda kort till sonen och hansflickvän när dom nu firar 10 år tillsammans:) Så det fick bli en champagneflaska:-)//kort. Det passade väl bra, tyckte jag. Så jag började med att plocka fram ett foto på dom 2 söta ungdomarna. Och "bäddade" in fotot i ramen med Royal Coat, dimensional magic.
Papperet hade jag köpt och det har redan hjärtan och ordspråk som, i love you mm. Passade suveränt:)
 På framsidan satte jag ramen med deras foto. Deras initialer och 10 år nedan:)
 På baksidan blev det lite extra utsmyckning.

Har satt en "tag" i fickan där med grattis texten. Där det står vad dom ska få:))
 Grattis på ert jubileum...10 år idag. Hoppas ni får en mysig dag :)

Kram



2 kommentarer:

  1. Den blev verkligen jättefin, du är duktig Dessan, inget fel på fantasin inte hihihi
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Joy: Men tack snälla:)) Nej jag har gott om livlig fantasi:)) Kramiz

    SvaraRadera