fredag 9 maj 2014

50-årig bröllopsdag

Hittade bland mina gömmor ett kort som jag gjort till mina föräldrars 50- åriga bröllopsdag...för 5 år sedan. Jag hade inte mycket saker att göra ett kort av. Men man tager vad man haver. Bilderna är lite suddiga. Men jag är glad att jag hade bilder på kortet kvar:)
Skrev lite texter på datorn, och Gjorde lite guld inspirerat:) Hade önskat att jag haft lite fina stämplar då. Så kortet blivit så fint som man vill att det ska bli...speciellt till ett guldbröllop:)

 En enkel baksida:)

Det händer mycket på 5 år. Nu har jag samlat på mig lite tillbehör i alla fall. Men några mängder har jag inte. Det finns dom som har mycket mycket mer...papper, stämplar, charms mm... än vad jag har:) Men jag klarar mig med det jag har :-)

Ha en fin dag// D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar