måndag 12 maj 2014

Skolväska.

När man har en sån fin väninna som jag har..då vill man göra nåt speciellt till henne när vi träffas:) Jag hade stämplat upp en massa av mina stämplar till henne...lite charms var packade och lite blommor.
Då ville jag ha en liten väska att stoppa allt i o ge till henne:) Som ni ser så har jag en ram där framtill med hennes foto inkopierat där i. En kul grej tyckte jag:-)

När hon öppnar väskan ser hon fotot på mej o henne tillsammans...så hon inte glömmer:-))
Avslutade med att sätta en Charm med "Friends". 

Kul att du kikade in hos mej// D

4 kommentarer:

  1. Den har en fin plats att stå på här hemma Blir det sol och varmt kanske den hamnar på armen när vi ska gå och shoppa i Göteborg hihi
    Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha skulle vilja se dej med den på armen i stan:-))) Haha. Kram

      Radera