onsdag 5 januari 2022

Big Tee och Polo

Denna julen hade jag inget att ha på mig tyckte jag...så jag sydde en big tee från Makerist i lite glittrigt tyg och tyckte att det passade till mitt vinröda jag skulle ha här hemmavid. På galgen såg den inte så rolig ut...
...men väl på kändes den bra. Lagom fint att ha hemma 👍😄
Min man var sugen på en ny polotröja och det skulle han få såklart. Jag beställde tyget från Zannaz.se 

Det blev verkligen lyckat, en mjuk och skön tröja helt enkelt.

Det jag fick justera på makens tröja var en bredare o längre ärmmudd bara....som jag nu lagt till 👍
Ser ut som att han trivs i sin nya tröja...tycker ändå han ser bra ut ut i den 😉
Make nöjd = Hustru nöjd 😅

2 kommentarer:

  1. Fina tröjor till er båda. Kjells tyg ser väldigt mjukt ut, vilket inte riktigt framkommer på hennes tygsida. Ditt mönster tror jag att jag också har men aldrig sytt något av. Just nu är jag lat och gör nästan ingenting hahaha
    Kramizar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han är riktigt nöjd o trivs i sin nya tröja :-) Du har säkert Big Tee du också och den är så enkel att sy med liten söm på framsidan. Man ska njuta också av livet :)) Kramiz

      Radera