tisdag 28 december 2021

Ester o Ebbe top med vinge

När man hittar en modell som jag gillar att sy och som passar barnet kan det bli några stycken 😆💕Denna blev med öglad jogging o tyg som jag köpt på Skroten i Kinna i somras.


Barnbarnet som är 4 år fick en enhörningströja som jag sytt i stl 104. Denna fick bli i trikåtyg 
Jag gillar att sy denna modellen för hon blir så fin i den...(tycker hennes farmor 😍)

Den passade henne perfekt.💖😍
Vingen ska jag nog korta av på nästa, tycker den är lite lång och känns stor .

Här finns mönstret; 

2 kommentarer:

  1. Håller med dig att det är ett bra mönster och hon passar så fint i den modellen. Vet du att jag har ett likadant enhörningstyg men med blå bottenfärg hihihi
    Kramizar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är ett jättesött mönster. Nej det visste jag inte men nu vet jag:-) En till dej o en till mej ;-)) Kramiz

      Radera