tisdag 28 december 2021

Leggings/shorts med kjoldel och ett par trosor

 Har innan jul gjort trosor i olika varianter jultema đŸŽ„đŸŽ…đŸ€¶

Det var lilla 4-Ă„riga barnbarnet som bestĂ€llde dom. Hon ville ha helröda trosor som jag skrivit om redan...men det var okej att jag hade ett tyg hemma med lite vita prickar i...det skulle nog tomten tycka var okej, för hon skulle sova i dom natten till julafton som jag berĂ€ttat😁

Testade en annan modell : Play with me leggings som jag satte en bit juligt tyg som jag hade kvar hemma.

 https://www.mwpatterns.se/produkt/gratis-play-with-me-leggings-56-170-pdf-monster-tutorial-digital-nedladdning/?v=f003c44deab6

Denna byxdel kapades o kapades uppe vid midjan sĂ„ den fick en normallĂ€ngd o passade 

hennes midja o gren.



Mönstret finns hĂ€r : MW-tutorial, TUT-play-with-me-leggings-Svenska.pdf


Jag gjorde dessa i ett bambutyg jag hade hemma sĂ„ dom blev nog sĂ„ sladdriga i benen men jag tog vad jag hade och hon hade jĂ€tteroligt nĂ€r hon testade dom...en konstig trosa med kjol tyckte hon 😆😂o skrattade sĂ„ gott. 

Men mitt uppdrag var slutfört och hon var nöjd med det hon bestĂ€llt lilla hjĂ€rtat 💝

2 kommentarer: