fredag 12 mars 2021

Jacka/tröja, byxor till bäbis

Jag trivs i mitt syrum när jag får tänka till och pyssla.
Tyget är melerad trikå i Lila och köpt hos Lisas tyger
Muddväven är också från Lisas tyger och heter "Svante höstlila" och den passade klockrent i färgen med varandra.👌
Bodyn under och tyget till byxan har jag haft hemma sedan tidigare och köpt på Ohlssons tyg, byxmönstret kommer från Ottobre 6/2016 o heter "My little Deer.
Velade och kunde inte bestämma vilka tryckknappar jag skulle ha men det blev helt vita istället.
När jag till slut blev nöjd över denna lilla tröja/jacka i stl 56 som jag strulat och sprättat till jag blev nöjd. Mönstret heter "Baby Jumi" från rosarosa😄Jag hade ett märke som jag sydde fast också på tröjan. Tryckknappar sattes också...men en är med ett lila hjärta på.
Detta hjärttyg med lila botten är trikå från Ohlssons tyger.

Bodyn sydde jag i stl: 62
Bodyn är ett gratismönster från nätet så även tröjan här som jag använde och la till volangen på axlarna.
Byxan en tights i stl 50/56



 Såhär sött blev alla plaggen som jag dessutom sytt som match till allt💖
Joggingbyxan i lila är stl: 50/56, och dom vita är också i 50/56.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar