lördag 3 april 2021

Sammanställning av garderoben till lillan :)


Här kommer en hel del som jag sytt till lilla barnbarnet som kommit.💗
Den lila koftan är från Makerist och mönstret är från Rosarosa där det finns olika modeller att använda. Just denna sydde jag i stl: 56 . 
Lila byxan m hjärtan stl: 56. Vita byxan är stl 50-56
Den söta mössan är 35 cm runt och töjs till 5 cm till i vidden
En massa olika byxor har jag också gjort som dom får matcha hur dom vill.
       Denna lila kuvertbodyn är från mönstret Smalldreamfactory.se. Jag la till vingarna på axlarna från Threads by caroline mönstret, stl 62 . Tightsen fick 2 bakfickor också 😍i stl 50/56

Nu kan föräldrarna matcha vilka byxor dom vill använda till.
Gjorde även denna bodyn som jag tittade hur dom gjorde i butiken på insidan.
My little deer heter dessa sparkbyxor som finns i Ottobretidnigen  6/2016
Tryckte Baby bakom lilla rumpan💝Denna dress gjorde jag i stl 50/56
Här kommer en kappa som jag också sytt med foder av rosa minky och små nallebjörnar tryckta på.
Baggybyxan är sydd i stl: 50 och kappan sydde jag i stl 56
 
 Baksidan på kappan ser ut såhär och sedan ett par vida baggybyxor till 😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar