tisdag 8 april 2014

Center step card

En av våra vänner fyllde 50 år. Då var det dags för mig att sätta mig ner o knåpa ihop ett center step card till henne. Började med att färglägga en av mina Magnolia stämplar, jag tryckt upp...men efter att ha fått leveransen av min lite tuffare ängel..så färglade jag henne...sen var jag såld...
Klart vår vän som fyllde år skulle ha den tuffa ängeln. Även dennna väninnan o jag har änglar gemensamt:)

 Jag kan väl tycka att detta blev mycket bättre till min 50 åriga väninna...våran vän:) En söt ängel med stora bruna ögon.
En liten charm..tårta satte jag längst ner på kortet:)

Kul att du kikade in hos mej// D

2 kommentarer:

  1. En fin tuff ängel. Kortet blev jättefint, visst är det kul att göra Center Step card.
    Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joy: Jag gjorde detta kortet i Oktober i fjol...så det var ett tag sedan. Men kul är det att forma sina egna kort:-)) Kramiz

      Radera