torsdag 3 april 2014

En brunpåse m lite scrapbooking:)

 Ibland kan man smycka en vanlig brunpåse:-) Jag gjorde det till min fina väninna, när jag skickade lite presenter till henne. Istället för att slå in dom små sakerna. Så kunde jag lägga in dom i denna påse, som nu fått en rosa färg...som kära väninnan gillar...som jag också gör:-))
 Här ser ni påsen...från sidan och på baksidan....Vänner är som en BH nära hjärtat o bra som stöd:-))
När vi bor 90 mil från varandra. Får det inte bli stora saker man skickar till varandra. Utan små naggande goda saker. En omtanke i en brun påse, med lite rosa och lite glitter o mycket kärlek:-)

Kul att du tittade in hos mej:-) // D

2 kommentarer:

  1. Den påsen har också fått en fin plats i mitt pysselrum hihi
    Såå mycket du hinner med syr fina kuddar och fixar, undrar vad jag gör?
    kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joy: Jasså du:-) Undrar vad du gör...förmodligen jobbar:-))...vilket jag har slutat med för många år sedan. Nu ska jag iväg på kören. Vi hörs. Kramiz

      Radera