söndag 13 april 2014

Filt av mormors rutor


Det var säkert 2 år sedan jag virkade den här filten...som jag har i husbilen. En filt med mormors rutor som jag virkat ihop. Jag gillar limegrönt och rosa. Så det blev en limegrön filt med lite rosa i rutorna:-)

Jag kan egentligen inte virka så mycket och så länge för min onda nacke o axlar. Men när den var färdig kände jag mig jättestolt. Att jag fixat att få ihop nog många rutor, så det blev en egen filt i husbilen:)) Kanske ni ska testa o göra er en alldeles egen filt också:))

Kul att ni kikade in hos mej// D

4 kommentarer:

  1. Fint gjort och naturligtvis i dina fina färger.
    Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joy: tack snälla för det. Limegrönt o rosa gillar jag bäst. Sen passade det så bra m dom färgerna.:)Kramiz

      Radera
  2. Virka kan inte jag, trots att min mamma är textillärare... men den här filten är ju hur fin som helst! Du kan, du!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag virkar inte heller så ofta. Jag gör det jag ABSOLUT! :) vill ha. Och då får det ta tid...men klart ska det bli...till slut:-) Kram

      Radera