torsdag 24 april 2014

Tennarmband till sonen

Testade att göra ett tenn armband till Christoffer på hans födelsedag:) Har aldrig gjort dom förut. Men jättekul:) Och fler lär det absolut bli.



Lite meck var det dock...när jag skulle sy på baksidan. Visste inte riktigt hur det skulle se ut...men nu är stygnen där ialla fall..:)
 Sen ville jag linda in presenten i nåt finare:) Så jag hade några färdiga vita lårdor hemma. Så jag satte igång att pynta en av dom. Det blev i blått och snömotiv. Eftersom Christoffer gillar snö och snowboardåkning. Därför blev det ett vinter papper med snöstjärnor på:)
 Sen lite blå blommor och lite blå o vita utstansade kvistar...och självklart lite hjärtan till vår kära son.
 Sen lite vadd i botten och i la jag armbandet.

 Sen limmade jag faste en speldosa som vi köpt i Stockholm. Och ett blå gult band runt allt.
Kan säga att han gillade armbandet och speldosan:) Så jag lyckades.

Kul att ni kikade in hos mej:)) // D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar