onsdag 9 april 2014

Swing Card i grönt, till sonen G

Det här swing card kortet gjorde jag i fjol när Gabriel fyllde år. Just då hade jag det lite tunnt med tillbehör av div saker att dekorera kortet med. Men i år ska han få en annan typ av kort när han fyller år i Juli:) Men det tar jag sen såklart:-)) 

I fjol tyckte jag att det kunde bli kul för sonen att få ett sånt här kort. Försökte att få med allt på detta kort. När han fyller år, vilket datum, vilken månad. Att han gillar kortspel, och fota. Så därav filminspirationen:-) Med det lilla jag hade hemma. Vår hobby butik hade strax innan kortet skulle göras..lagt igen.


 Tanken var att få med allt med små charms också. och hans namn i pärlor o ålder. Charms tårtan hade inte kommit m posten så det fick bli en pappers tårta istället. Men nu i efterhand har jag satt dit en charm tårta istället:-))
Sonen blev glad över kortet och presenterna. Och det är det som är det viktigaste...att göra mottagaren glad:)

Kul att du kikade in hos mej// D

2 kommentarer:

  1. Fint swing kort, ska bli spännande att se vad det blir i år?
    Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joy: jo de du;-) det blir ett annat projekt:-) Kramiz

      Radera